Pudding chia z białkiem konopnym i musem z papai

_MG_7955

Zasługujesz dziś na chwilę beztroskiej przyjemności. Ba! Zasługujesz na nią codziennie, i to nie raz. Najlepiej tak często jak tylko możesz sobie na to pozwolić. Nie tracąc oczywiście z oczu obranego kursu i wyznaczonych celów w ciągu dnia daję sobie tyle beztroski i szczęścia ile tylko mogę. Dogadzam sobie nie tylko kulinarnie, dbam też o swoje ciało, ćwiczę jogę, medytuję, praktykuję domowe spa, masaże i aromaterapię stosując naturalne olejki eteryczne. Są to najwspanialsze formy wyrażania miłości do samego siebie, które zbliżają mnie do mojego wnętrza i sprawiają, że w gorszych chwilach jest mi dużo łatwiej wyjść na prostą.

_MG_7941

Dziś oprócz codziennej praktyki yogi postanowiłam po porannym prysznicu zrobić peeling s soli morskiej i olejków eterycznych a następnie wyszczotkować ciało na sucho szczotką z naturalnego włosia, która pobudza krążenie krwi i  limfy wspierając wydalanie toksyn z organizmu. Idealny start :)

_MG_7956

Teraz zamierzam zjeść ultra lekki i pożywny hmmm… deser śniadaniowy, który podniesie moje wibracje na wyższy poziom i sprawi, że na mojej twarzy uśmiech przyklei się na resztę dnia, czego życzę i tobie. :) A robi się go z zaledwie 4 składników w ciągu maksymalnie 15 min.

Skłądniki:

  • 3 stołowe łyżki nasion chia
  • 1 szklanka mleka kokosowego (najlepiej domowego lub z kartonu, nie z puszki)
  • 1 łyżeczka białka konopnego
  • połowa papai

_MG_7944

Nasiona połączyć z białkiem i mleczkiem kokosowym, wymieszać i odstawić na 10 min. Papaję umyć, obrać ze skórki, wydrążyć gniazdo nasienne zblendować na mus.

_MG_7950

Na warstwę puddingu chia nałożyć warstwę musu z papai, udekorować kilkoma nasiona z papai, które mają zbawienne właściwości lecznicze dla wątroby, nerek i jelita.

 

Smakuje jak niebo <3

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *